пятница, 11 января 2019 г.

Модуль 7-8. Рефлексія


       Усім привіт! День сьогодні був мабуть одним з найважчих. Потрібно було уявити себе на місці учня. Я створила приклад учнівської роботи над проектом, обрала створення блогу. Також я попрацювала над створенням інструментів оцінювання учнівської роботи - форм оцінювання та самооцінювання блогу, роботи учня в групі.  

Зразок підрахунку оцінки за формою оцінювання з врахуванням коефіцієнту важливості

          Я сьогодні нарешті ознайомилася з Бібліотекою оцінювання, над адаптацією якої працювала наша тренерка Ніна Дементієвська. Бібліотека налічує безліч контрольних списків та форм оцінювання не тільки учнівських робіт, а й роботи у групі,  а найголовніше творчості та критичного мислення. Нарешті в українській школі не тільки говориться  про формування та розвиток навичок ХХІ століття, а й їх оцінювання.
       Я досягла вже двох цілей, які я ставила на початку навчання. І це не може не радувати))) 
А які враження у вас від тренінгу?   Бажаю всім успіху та натхнення!

5 комментариев:

  1. І для мене сьогодні день був найважчий, проте я радію за те, що і для тебе, і для мене він, дійсно, став пізнавальним та цілеспрямованим. Дякую за те, що виручала підстраховуючи. Я цілком поділяю думку про те, що п. Ніна, наш тренер, створила ідеальну книгу для полегшення роботи педагогів.

    ОтветитьУдалить
  2. Пані Ніно, протягом цього дня Ви добре попрацювали, не зважаючи на те, що день важкий. Ви познайомилися з методикою створення блогу, бібліотекою оцінювання та іншими цікавими матеріалами, які запропонували тренери. Бажаю Вам успіху під час втілення цих матеріалів в реальний освітній процес.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую, цей тренінг дійсно дуже корисний, для моєї діяльності не вистачало саме такого досвіду!

      Удалить
  3. Доброго дня пані Ніна! Я дуже рада за Вас, що незважаючи на те що Ви гарно володієте ком'ютером але і для Вас були цікаваі відкриття. Бачу, що Ви зробили в себе на блозі посилання на інструкцію по створенню блогів та на Бібліотеку оцінювання, це дуже класно! Абсолютно погоджуюсь з Вами в тому, що БІБЛІОТЕКА ФОРМ ОЦІНЮВАННЯ в роботі над Модулями 7-8 була для нас зіркою, і буде залишатися зразком, підказкою, путівником в роботі по створенню своїх фор оцінювання учнів. Бажаю Вам кожного дня робити відкриття разом зі своїми унями, та реалізації проектів в навчальному процесі! Я впевнена проекти наших учнів будуть цікавими і мотивуючими для дітей!

    ОтветитьУдалить