четверг, 10 января 2019 г.

Модуль 4-5. Рефлексія


       День виявився насиченим та дуже позитивним. Почався він з ранкової розминки. А потім перейшли до складнішого. Попрацювали в парах над основними запитаннями проекту. Я переглянула та доповнила свій план проекту, почувши думку своїх колег збоку. Я ознайомилася з поняттям формувального оцінювання і твердо вирішила працювати над тим, щоб правильно застосовувати його в класі. І вже почала - я створила інструмент оцінювання навчальних потреб учнів - таблицю ЗХД та організаційну діаграму. Я удосконалила свої знання з PowerPoint та створила вчительську презентацію - інструмент для вхідного оцінювання попередніх знань, умінь і навичок, який допоможе виявити прогалини в їх розумінні, знаннях основних понять теми та брак необхідних навичок. Я знову впевнилася в тому, що використання Інтернету є важливою складовою для розвитку навичок ХХІ століття. Я дізналася нову для себе інформацію про авторське право. Дійшла до висновку, що дітей потрібно навчити критично ставитися до інформації в мережі, адже дуже часто вона може бути фейковою, і обовязково навчити їх давати посилання на використані джерела.                                           Створення мережевого опитувальника не склало ніяких труднощів, працювати з Google-формами це для мене знайомо. Ознайомившись з Інструкцією роботи з блогом, попрацювала над його наповненням.                                                                                                                            
       А що мене особливо порадувало, то це вручення заохочувальних призів)))


         Дякую колегам та тренерам за ще один чудовий день!

2 комментария:

  1. Мої вітання, пані Ніно!Багато в чому з вами згоден. Головне, тепер знайти час, щоб використовувать це на практиці в роботі з дітьми!
    Бажаю успіхів!))

    ОтветитьУдалить