День розпочався ну дуже весело. Я взяла участь у ранковій розминці: "Бібіті бібіті бом" (міксер, тостер, слон.) А потім попрацювала у парах за допомогою вправи "3-2-1" над коригуванням свого портфоліо. Я ознайомилася з диференційованим підходом для роботи над проектом. Та дуже грунтовно попрацювала над вдосконаленням свого портфоліо. А ще я зробила висновок для себе, що фасилітація в діяльності вчителя з дітьми є дуже важливим компонентом.
Не віриться, що за 4 дні тренінгу я здобула стільки досвіду. Тепер залишається впроваджувати здобуті знання та уміння в свою діяльність.
Неймовірні відчуття, легкість, позитив навчання - це все забезпечували наші тренерки Ніна Дементієвська та Ганна Скрипка. Дуже вдячна за допомогу у створенні плану проекту.
Форма оцінювання портфоліо
ОтветитьУдалитьІ. План вивчення теми (Ключові і Тематичні запитання, Стислий опис, Діяльність учнів, Навчальні цілі)
Вдалі моменти: Цікавий проект і продумані питання, дають можливість для широкого дослідження в суспільствознавчій галузі. Детально продумана діяльність учнів.
Ідеї для покращення: Краще попрацювати над тематичними питаннями, зробити їх трошки складнішими.
ІІ. Приклад учнівської роботи
Вдалі моменти: Створення блогу сприяє розвитку навичок працювати з документацією, організованості учнів.
Ідеї для покращення: Звернути увагу на можливості учнів, можливо створення презентації буде легшим для дітей.
ІІІ. Форма оцінювання прикладу учнівської роботи
Вдалі моменти : представлено декілька різноманітних форм для оцінювання під час роботи над проектом.
Ідеї для покращення: Запропонувати учням самостійно створити критерії оцінювання та зборах класу обговорити ідеї.
ІV. Допоможні матеріали для фасилітації
Вдалі моменти: Фаситаліційна таблиця продумана кожна група бачить результат своєї діяльності, а також рівень просування дослідження.
Ідеї для покращення: Запропонувати учням самостійно створити таблицю
V. Інші складові Портфоліо (документи)
Вдалі моменти: Вдалим є створення листа спостереженя, опитувальника для учнів
Ідеї для покращення: Більш ширшим зробити опитувальника.Запропонувати учням самостійно створити життєвий цикл рослин на основі спостережень.
VI. ПОРТФОЛІО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ В ЦІЛОМУ
Вдалі моменти: Цікаво продуманий проект, має багато шляхів розвитку. Завдання продумані, наявний зразок блогу.
Ідеї для покращення:Можна запропонувати кожній групі досліджувати різні рослини, але за одними критеріями
Закони з авторського права були дотримані
VII. ІНШІ КОМЕНТАРІ:
Закони авторського права дотримані. Представлені за допомогою презентаціїї.
---------------------------------------------------
ОПОНЕНТ: Стельмах Тетяна Василівна