среда, 9 января 2019 г.

Модуль 1-3. Рефлексія

       

     Модуль 1 допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме: я хочу навчитися формувальному оцінюванню, я хочу спробувати себе у створенні прикладу учнівської роботи ("побувати на місці учня"), я хочу більш детально ознайомитися з темою "Фасилітація за допомогою компютерних технологій".            Під час ознайомлення з модулями 2, 3 найбільше мені сподобалося працювати над визначенням ключових навичок, які необхідні учням XXI століття та відповідно до них складати навчальні цілі та очікувані результати навчання учнів. Складати основні запитання проекту (ключові, тематичні та змістовні) виявилося справою не з легких, але завдяки тренерам та цікавій методиці викладання все вдалося. Навчання проходило легко та було змістовним. 

Я - доросла людина вкотре задумалась над тим, як зробити так, щоб дітям було дійсно цікаво. Збудити іскорку в їхніх очах, перетворити на справжніх дослідників. 

4 комментария:

  1. Мої вітання, п. Ніно. Ви дуже добре висловили свої думки щодо навчання за цим модулем. Надалі якщо Ви хочете, щоб з Вами спілкувалися (а блоги ми пишемо для спілкування та обговорення), то варто було б докладно описати ваші запитання чи проблеми, і ви б знайшли серед читачів своїх однодумців, які б Вам допомогли.
    Спробуйте, у Вас вийде!

    ОтветитьУдалить
  2. Пані Ніно, ти молодець, ти дуже вправно володієш комп'ютером. Ти гарно створюєш таблиці ЗХД, організаційну діаграму. У тебе чудово виходить робота по створенню вчительської презентації в PowerPoint.
    Особисто мені деякі моменти були не з легких, але завдячуючи тобі, у мене все вийшло. Дякую!

    ОтветитьУдалить